eko

love it or leave it!

På jobbet

Kategori: Min vardag

God fortsättning allihopa!

Här sitter jag på jobbet och syndar genom att slänga in ett snabbt inlägg till alla er förväntansfulla läsare. Det brukar väl rör sig om ca 1-2 personer varje dag som troget läser min blogg.

Är oerhört lugnt på jobbet idag alla går mest runt och julmyser. Så även jag. Käkar julgodis som en dåre och känner julstämningen fylla mig med en härlig känsla. Sen blir det middag hos svärföräldrarna. Mycket trevligt! Senare blir det eventuellt lite folk som kommer hem till oss för att dricka någon drink och umgås tillsammans. Själv funderar jag på att köpa massa läckra frukter och göra typ alkoholfria juicer och sånt lyxigt. Mums!

Nä nu börjar det röra på sig här ute i huset så jag måste jobba lite. Ha det bra alla ni där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: