eko

love it or leave it!

Dagens eko

Kategori: Min vardag

Blir nog en roadtrip till syrran på fredag (så nu vet du det sis). Danne sa att om jag bara kör lugnt så är det ingen fara att ta hans bil. Får väl lita på det då. Annars kommer han att få det jobbigt med mig om jag blir ståendes efter vägen. =P

Gick en promenad i det fina vädret idag. För någon sekund så glömde jag bort att jag är några nummer större nu och gick med fjäderlätta steg på vägen. Tog mig typ till postlådan och höll sedan på ramla ihop. Har lite svårt att acceptera att jag inte är lika rörlig längre. Suck! Hur som helst så luktar det vår ute. Och hur luktar vår? Jo som framtinad hundskit! Jag blir så jävla förbannad på alla hundägare som inte plockar upp skiten efter deras hundar. Ska det vara så svårt att fatta att när man skaffar en hund så medföljer ett ansvar?! Man får hoppa mellan högarna som luktar så man håller på bryta ihop. Ni kan ju tänka er själva vilken syn det är när jag ska förska hoppa fram på vägen. Som om jag inte hade det nog jobbigt att gå?! Näe, skämmes tamejfan!

Ikväll är vi bjuden på fika hos min (fd?) vän. Det ska bli trevligt. Vi skulle egentligen dit i måndags och kolla på färjan med henne men hon blev tvungen att jobba. Färjan är ett roligt program det, Håkan är fan bäst! Hahaha, vilken lirare!

Dagens middagstips... och det är ju så billigt också!

Mmmm...pytonorm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: