eko

love it or leave it!

Lång väntan

Kategori: Min vardag

Igår fick jag ett brev från medicinska i Sundsvall, det var en bekräftelse på att de mottagit en remiss från min läkare. Väntetiden för att få komma till reumatologen förväntas vara... 5 månader!!!! Va?! Skojjar dom eller?! Jag kan knappt lyfta mitt barn då det är som värst och jag ska inte få hjälp förrens i januari! Tack, tack så hemskt mycket för det! Vårdgaranti my ass!

I helgen så ska vi förmodligen åka till Selånger på marknad. Tror att jag ska bära Nemo i sjalen och skippa att ens försöka gå med vagn där. Det är ju dömt att misslyckas. Blir han grinig så får vi väl åka hem igen.

Var på mammafika idag. Mycket trevligt som vanligt. Känns skönt att man kan få prata av sig lite. Fast jag var väldans trött och hängde inte riktigt med i disskusionerna eftersom jag varit uppe sedan 5 plus att jag sovit väldigt dåligt pga smärta i axlarna. Ena axeln kan jag inte lyfta utåt och den andra kan jag inte lyfta bakåt. Perfekt! Tur att jag snart ska få hjälp... eller hur var det nu...? Oj, vad jag tjatar om det här. Sorry!

Fick precis springa ner till prinsen som vaknat och var förbannad. Då jag kom dit så låg han och viftade med nappen i näven. Haha! Han hade väl tagit tag i den och dragit ut den och han kan ju inte sätta tillbaka den.

Danne kommer nog hem från jobbet snart. Då blir det lite mysfika sen blir det snarklådan. Mor och son

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Vad fina ni är!



    Och angående inlägget ovanför, jag läser ALDRIG tidningen, men just denna dag satt jag och bläddrade lite.. Blev full i skratt då jag såg honom, ödet att jag skulle kolla just då liksom!:D Världens grymmaste bild, haha.. Hade itne ens reagerat här på bloggen att han hade ju solbrillor, det såg så naturligt ut;) haha



    Hoppas du mår bättre och att du får sova, du vet att jag finns här och hjälper gärna till om det behövs! Kram

    2009-08-15 | 13:03:26
    Bloggadress: http://josfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: