eko

love it or leave it!

Ett gott skratt förlänger livet

Kategori: Min vardag

Var och hälsade på jobbet idag. Nemo charmade såklart alla och log som bara den. Han låter mycket då han ler men han har inte riktigt fått till nåt riktigt skratt förens idag. Han verkligen bubblade av skratt. Satt jätte länge i mitt knä ikväll och skrattade så fort jag sa nåt. Danne var snabbt fram med videokameran så allt finns på film. Kul det!

Lägger upp ännu en bild på mitt lilla gryn så att även släkt och vänner som inte träffar han så ofta får se hur han ser ut.

Cooling

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Hehe:D



    Du vet "newborn" kläder finns bara upp till 62, 2-4 månader.. Sen får man börja kolla på baby, så det är jag själv som fantiserat ihop det;) Men om du kollar på H&M finns inte "nyfödd" kläderna i större storlekar, buhuuu=(



    Kram

    2009-08-11 | 21:57:52
    Bloggadress: http://josfiin.blogg.se/
  • Malin säger:

    Men vilken snygging du har :D

    2009-08-23 | 20:11:39
    Bloggadress: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: