eko

love it or leave it!

Kvällsgrubblerier

Kategori: Min vardag

Problemen att lägga Nemo fortsätter. Fattar inte vad som är fel. Han tokgråter om vi lägger ner honom i sängen och vill helst bara bli buren hela tiden. Helst så vill han somna i våran famn. Jag är så trött i armarna, som numera räcker ner till fotknölarna. Vore det inte för bärsjalen (som återigen räddar mig) vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Han godkänner ju heller inte att sitta i famnen utan man måste gå. Och imorgeon börjar Daniel jobba igen. Kul att lägga Nemo själv nu då. Hoppas det går över snart. Nu vet jag vad ni föräldrar som har barn som inte sover går igenom.

Känner i min vänstra hand att jag kommer att ha ont där ikväll och inatt. Blir så stressad då, vill hinna med så mycket som möjligt innan jag blir invalidiserad i handen. Kan ju till sist inte öppna handen. =(

Danne har polerat hela min bil så nu glänser den som aldrig förr. Höll på ramla baklänges då jag såg vad han fixat till den. Nu ska jag bara ut med en annons för försäljning. Fast nu är den ju så fin att egentligen så vill jag inte sälja den känns det som. Den som köper den av mig kommer att få en mycket fin och välvårdada bil det kan jag garantera! Är lite kluven om jag ska sälja med fälgarna, är ju väldigt kär i dem men jag vet ju inte om min nästa bil kommer att ha samma bultmönster. Måste fundera lite hur jag ska göra.

Idag har jag bakat knäckflarn. Dom blev goda men inte särskilt snygga. Välkommen på fika!
Mina fula flarn

Kommentarer

  • Sis säger:

    Det är nog inget som är fel gulla. Det är bara en period, en fas han måste igenom. Det är apjobbigt när man är mitt i det och man kan inte föreställa sig att det nånsin blir bättre. Men det blir det. Honest! Trust me, I speak from experience.

    2009-08-09 | 19:14:06
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: