eko

love it or leave it!

Vaccinerad

Kategori: Min vardag

Nu har jag varit och vaccinerat mig mot svinis. Får väl se om jag blir dålig senare. Danne är hemma idag så han får ta hand om både mig och Nemo om jag blir dålig. Hehe, det gäller att planera. Känns så skönt att ha vaccineringen gjord så jag slipper tänka på det nåt mer. Synd bara att vi fick skjuta på tiden för Nemos vaccinering.

Det var helt omöjligt att få Nemo att somna om igårkväll. Till slut så tog jag upp honom och satt och myste med honom i soffan. Är väldigt svårt att hålla på några rutiner då han vaknar igen efter att man har lagt honom för natten. Jag blir tokig på det här. Fattar verkligen inte varför han vaknar igen VARJE gång. Ibland går han att söva om ibland inte.

Nu ska jag fortsätta städa. Tar det lite i taget för att hinna med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: