eko

love it or leave it!

Tisdag

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit hos barnmorskan. Alla prover var toppen bra. Tog även blodprov i armen idag. Jag tycker att jag är så duktig som har lyckats komma över min fobi så pass bra som jag gjort. Hon fick tom sticka mig 2 gånger, en i varje arm då hon missade första gången. Det var en jätte mysig sköterska som stack mig. Hon var så förstående och lugn och det är precis vad som behövs för att jag ska kunna slappna av ordentligt. Har även bokat in alla tider hos barnmorskan fram tills det är dax att föda. Fick även en tid en vecka efter beräknat födelsedatum, får väl se om jag kommer att gå på den.

Danne mår mycket bättre nu. Och jag har inte blivit sjuk ännu. Har sprungit fram som en dåre här hemma och spritat allt han kan tänkas ha tagit i. Hoppas jag klarar mig!

På söndag så fyller jag visst år också. Mitt största bekymmer är vad jag ska bjuda på för fika. Kan inte riktigt bestämma mig. Men det är ju ett lyxproblem. Sanna, du får komma på fika när du kommer hem igen, lovar att det blir ett speciellt fika bara för dig då.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Åhh va söt du är hjärtart. I cant wait :)

    2009-02-03 | 16:51:54
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Japp, en liten sötnos, dom är verkligen helt underbara - vilka katter! Tyvärr nyser Johan även av nysfri katt, så nu är hon tillbaka hos uppfödaren. Vi ska ner och göra en intensivbehandling på allergikliniken...få se om vi kan få ta hem henne för gott sen :)

    2009-02-04 | 11:24:56
    Bloggadress: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här: