eko

love it or leave it!

Äntligen!

Kategori: Min vardag

Nu så är äntligen mattan på plats i barnrummet. Det blev jätte fint!! Men jag får inte börja ställa in möbler än sa mattläggaren. Tydligen så måste limmet torka ordentligt innan. Suck! Jag som hade hoppats på att få börja redan ikväll. Aja, har jag väntat så här länge så kan jag väl hålla mig ett tag till. Vi (läs Daniel) ska smacka dit listerna oxå. Vilka jag, turligt nog har målat sedan långt tillbaka. =)

Idag har jag varit på stan och käkat lunch med alla "mothers to be" från föräldragruppen. Det var riktigt trevligt. Det måste ju ha sett lite småroligt ut när vi vällde in på fiket, den ena större än den andra och ställer oss i kö för att köpa mat. Herregud! Hade jag jobbat där så hade jag blivit orolig för att maten inte skulle räcka.

Bjuder er på en bild idag. Men som sagt, golvlisterna är ännu inte på plats. Lite svårt att se på den lilla bilden men det är verkligen jätte fint.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: