eko

love it or leave it!

Frysta mattor

Kategori: Min vardag

Idag vart det stora städar dagen. Julen är nu utstädad och huset är rent. Jag älskar verkligen doften av nystädat. Fick även för mig att jag skulle tvätta alla mattor i hela huset så tvättmaskinen har gått på högvarv hela dagen. En av mattorna fick inte plats i tvättmaskinen så den brottade jag ner i badkaret och har tvättat den för hand. Av någon dum anledning så hängde jag sedan ut alla mattorna på ...tork (?). Det gick inte så bra. De är nu stenhårda och har frysit fast i broräcket. Bra gjort Emma! Får väl dra ut hårtorken eller nåt för att få loss dem. Haha, fan vilken synd! Grannarna lär ju tro att man mist förståndet helt!

När jag tänker efter så är det altid ett äventyr med saker jag tar mig för. Funderar på att starta eget. Folk får för en billig peng komma hit om dagarna och uppleva äventyren med mig. Tror att företaget ska heta "En dag med dåren" eller "På tröskeln till vansinne". Fler förslag på namn mottages gärna! Bästa förslag kanske vinner en dag GRATIS med mig, fast bara kanske. Måste ju tänka på affärerna. Domarens beslut går ej att överklaga.

Renoveringen står stilla. Det var tydligen slut på något som gjorde att de inte kunde blanda ihop färgen som vi ville ha. Börjar bli lite smått less nu.

Igår när Danne skulle pussa mig på magen så fick han en spark rakt på näsan. Haha, han såg så förvånad ut. För er nyblivna bloggläsare så kan jag meddela att det inte var jag som utdelade sparken utan barnet jag har i magen. Vill ju inte att det ska bli några missförstånd.


Näe, nu ska göra något annat. Tjing!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Haha, jaa aspvägens dårhus känner man ju till, hahaha

    2009-01-07 | 21:11:18
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Haha, jaa Aspvägens dårhus känner man ju till, hahaha

    2009-01-07 | 21:12:20
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Sanna säger:

    haha, jaa Aspvägens dårhus känner man ju till :)

    2009-01-07 | 21:13:26
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Sanna säger:

    oj vart de tre stycken likadana=) de var ju inte riktigt meningen=)

    2009-01-07 | 21:19:22
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: