eko

love it or leave it!

Några rader på en lördag

Kategori: Min vardag

Hm, är lite dålig på att uppdatera på den här sidan. Men det är mest för att det inte händer så mycket spännande i mitt liv.
Kom hem från jobbet för ett tag sen efter en nattlig tjänstgöring. Ska jobba imorn med vilket jag absolut inte har något emot. För mig får den ordinarie personalen gärna vara sjuk och ha semester mer så jag får jobba massor. Hm, det där lät lite elakt men jag menar inget illa.

I torsdags så var jag på besök på bb i Solle. Känns jätte bra att jag har fått varit där och kollat på lokalerna och ställt en massa frågor. Dom verkar jätte trevlig och bra på det där stället och jag är verkligen glad över mitt val att föda där.

Idag händer det inte så mycket alls vad jag vet. Danne ligger och sover efter en lång arbetsnatt. Han ska även jobba inatt så vi kommer inte ses så mycket alls den här helgen. Själv känner jag mig lite små konstig i kroppen. Känner mig lite lätt illamående och fruktar att jag ska bli sjuk. Det går tydligen magsjuka på jobbet så risken är ju rätt stor att jag fått nåt. Men jag intalar mig själv att illamåendet går över snart. Man ska inte känna efter så mycket heller för då blir det bara värre tror jag.

Men herregud har jag tappat stinget? Verkar inte ha nåt kul alls att berätta om idag (sorry sis). Aja, får väl bjuda er på en bild istället som kompensation.

Livsnjutare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: