eko

love it or leave it!

God fortsättning!

Kategori: Min vardag

Kul att se att jag faktiskt har läsare på den här finfina bloggen. Blev rätt förvånad faktiskt då jag såg vad många som varit in. Ryktet måste ha spridits snabbt om denna roliga blogg. =)

Måste ju börja med att berätta om nyår. Jag var så otroligt trött att jag somnade i soffan efter 12-slaget. Mina vänner som ännu var ganska lugna och halvnyktra fortsatte förtära sina alkoholhaltiga drycker och spela musik. Något som jag inte ens stördes av i min sömn, trots att jag låg i samma rum. När jag väl vaknade så möts jag av synen där en av festdeltagarana klätt sig i en filt som nog skulle föreställa en mantel. Dragit på sig en trasig partyhatt och sprang fram och tillbaka på golvet. Hm, undrar hur långe jag hade sovit? Eller kanske jag fortfarande sov och det hela bara var en otäck dröm. Vad vet jag?

Idag har vi börjar renovera det som ska bli barnrum. Det känns jätte kul! Även jag har varit uppe på stegen och svängt några varv med penseln trots Daniels ogillande. Vill ju att det ska bli klart någon gång. Har ju tjatat om den här renoveringen ett bra tag nu. Men det blir nog bra till sist. Imorgon ska vi åka och köpa färg till väggarna, om det är något som har öppet. Det är tydlig någon slags helgdag imorgon som jag inte har godkänt. Nu får det (enligt mig) gärna bli som vanligt igen. Det är ju aldrig någonting öppet.

Näe, nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och titta lite på tv.

Skriv gärna en kommentar. Blir ju så nyfiken vilka alla ni som läser är. =)

Kommentarer

  • Sis säger:

    Haha! Jag har inte heller godkänt morgondagens helgdag! Otroligt att de inte tar hänsyn till sånt i affärerna! Vi har förresten rena blidvädret här idag - bara -26 grader!

    2009-01-05 | 12:27:03
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: