eko

love it or leave it!

Blommor till halva priset

Kategori: Min vardag

Idag har jag bara tagit det lugnt. Gick en promenad på förmiddagen bort till Wedins handelsträdgård för att köpa mig lite blommor till rabatten. Där var det kaos! Tydigen så sålde dom allt i butiken till halva priset och det visste hela stan om tror jag. Jag blev så förvirrad av alla människor att jag slet tag i första bästa blomma som jag betalde och pep snabbt därifrån. Vet inte vad jag ska få ihop för blommarrangemang av det... 

Amningen har funkat jätte bra nästan hela dagen. Har verkligen kämpat dessa dagar, men jag törs inte ropa hej än... Imorn ska vi till BVC, då ska jag fråga om dom har några fler tips än vad jag redan gör. Ska bli spännande att se hur mycket Nemo väger nu, han känns bra tung. Tyvärr kan nog inte Danne följa med och det känns tråkigt tycker jag. Han har alltid varit med förut. Tror att jag ska fylla i några frågor dessutom och det blir ju så lagom lätt om jag är själv och Nemo är på sitt strålande humör som han alltid är nuförtiden. Han är allmänt gnällig och jag vet inte vad jag gör för fel. Tror att han kan vara i en tillväxtfas och att det kan bero på det. Är sådär lagom spännande då jag är själv hela dagarna. Aja, det går väl över.

Danne är ute i garaget och håller på med min bil. Han har rostlagat och lackat den lite men jag börjar misstänka att han gjort något mer. Han har bott i garaget hela kvällen och nu ropade han till mig att jag absolut inte fick titta ut. Iiiih, vad spännande!! Hoppas att han har målat mina bromsok. Ser för taskigt ut med så snygga fälgar åsså alldeles fula rostiga ok som tittar fram mellan ekrarna. Vill ha silverfärgade ok eftersom bilen är silver.

Hinner tyvärr inte skriva mer nu för nu vaknade chefen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: