eko

love it or leave it!

Min bil

Kategori: Min vardag

Fick min överraskning igår. Danne tog med mig ut och jag fick blunda. När jag öppnade ögonen så fick jag se min bil, nerlackad, lackad grill och målade bromsok!! Den var så snygg! Hela bilen går nu i silver och svart, stilrent! Blev jätte glad! Han sa att det var en något försenad morsdagspresent samt för att jag gjort ett sådant fantastiskt jobb då jag födde Nemo. Ååååh, vad glad jag blev. Han filmade hela överraskingen oxå så det finns på film då jag öppnar ögonen. Nu är jag väldans sugen på att slänga på en ljus solfilm på den oxå, den ser ju lite ut som ett akvarium med dessa genomskinliga rutor, men det får bli då jag har lite pengar över.

Nemo ligger och sover men jag måste tyvärr väcka honom snart för vi ska till BVC.

Passaten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: