eko

love it or leave it!

Fika

Kategori: Min vardag

Då var mammafikat avklarat! Bakade tekakor tidigt imorse och fyllde dom med skinka, sallad, paprika, gurka och alfa-alfagroddar. Skar även upp lite frukt och grönsaker. Det verkade som att det uppskattades. Annars blir det lätt att man bjuder på en massa slisk och det passar ju egentligen bättre med matiga mackor till ammande mödrar. =)

Dessvärre så skar jag mig i fingret då jag höll på. Jag trodde aldrig att det skulle sluta blöda. Gör svin ont! Kommer dröja ett bra tag innan det läker ihop.

Igår åkte vi ner till Birsta. Jag hade massvis med affärer jag ville gå på men han bara med själva "Birstacity" och Ikea. Vi skulle köpa oss ett nytt bord till vardagsrummet som fanns till så himla bra pris. Men tyvärr hade resten av Sveriges befolkning också upptäckt det bordet så det var slut och skulle inkomma idag. Surt!

Nu ska jag börja med middagen. Ska jag göra varm sallad med Halloumiost. Det ska bli gott hoppas jag.

Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: