eko

love it or leave it!

Bilutställning

Kategori: Min vardag

Idag har vi varit på bilutställning. Den var ju nååågot mindre än Västeår Power Big Meet som håller på den här helgen. Det skulle ha blivit mitt elfte år i rad men jag fick andra prioriteringar det här året. Nemo gillar att åka på bilutställning... så länge bilen rullar vill säga. Han var nöjd i ca en timme sen tyckte han att det var tråkigt så då åkte vi hem.

Amningen har funkat lite bättre idag men det är långtifrån som det var förut. Hoppas, hoppas att det ska bli bra igen. Blir så ledsen då det inte funkar och det gör ju ingenting bättre att jag blir ledsen och stressad.

Danne kom hem 20.15 igår. Vi hade hunnit haft en hel del diskussioner över telefonen innan han kom hem... Tack och lov så tror jag att han känner själv att det är ohållbart, så nu har han sagt att han ska sluta jobba dubbla skift. Så vi får väl hoppas på det. Han sa tidigare att han skulle gå ner i tid då Nemo kom men jobbar han helt plöstigt mer än innan. Jag känner mig som en enstamstående sambo ibland.

Ser fram emot en lugn kväll med min familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: