eko

love it or leave it!

Vaccinering

Kategori: Min vardag

Idag har vi då vaccinerat Nemo. Usch och fy vad han grät min lilla älskling. Men det gick över väldigt snabbt. Han var så duktig! Har ännu inte märkt av något annorlunda med honom, får väl se längre framåt kvällen. Vi ville inte boka in någonting idag för idag så är det Nemo som bestämmer hur dagen ska se ut.

Imorse så åkte Danne iväg och besiktade min bil. Den gick rakt igenom of course! Besiktningsmannen sa att han knappt vågade sätta sig i bilen då den var så välvårdad. Hehe, kul att det syns att jag är noga med bilen. Ska väl ta och sälja den framöver tror jag, dax för en lite nyare bil. Men det är med lite sorg då jag trivs enormt bra med bilen. Ingen som är intresserad av en Passat V6 syncro årsmodell 99? Extreeemt välvårdad! Bör ses som man brukar säga. =)

Chocken om min reumatism har lagt sig lite nu. Igår var jag ganska ledsen fastän jag var lättade över att äntligen få ett namn på vad som är fel. Jag inbillar mig inte, det är fel på riktigt! Ska börja gå hos en reumatolog vad nu en sån gör. Blir väl bra till sist antar jag. Typiskt nog så ringde de från jobbet igår och ville att jag skulle jobba i helgen men jag blev tvungen att tacka nej. Vet ju inte från dag till dag just nu hur jag mår så då är det bästa att låta bli. Dessutom var ett av passen ett dygn och det funkar bara inte.

Nu vaknar Nemo. Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: