eko

love it or leave it!

Update

Kategori: Min vardag

Inatt har Nemo haft otroligt ont i magen. Han har vaknat och gråtit och det enda som har hjälpt har varit att bära honom upprätt. Jag och Daniel har turats om att bära honom till sömns. Skönt att Danne är ledig idag så jag fick lite avlastning.

Dagen har bara försvunnit. Vet inte riktigt vad jag har gjort under dagen. Hinner ju inte med några större projekt. Försökte ge mig på att vattna ute men det fick jag avbryta då Nemo vaknade, hann vattna en rabatt iallafall.

Har även rensat i Nemos garderob idag. Är ju ett tag sen han växte ur storlek 50 men jag har inte rikitgt velat rensa ur alla hans söta 50 kläder. Nu är det iallafall gjort.

Har försökt få Nemo att sova ett en stund nu och det går ju bra, så länge han är i min famn. Lägger jag ner honom så vaknar han och blir ledsen. Så nu så sover han såklart i bärselen precis så nära mig som han vill. =)

Har märkt att det mesta jag skriver om handlar om Nemo nu. Men det är ju han mitt liv kretsar runt just nu. Hinner inte med så mycket annat är att vara mamma.Har tappat en del läsare men jag hoppas att det beror på kass uppdatering och inte tråkiga inlägg.

Herrå!

Hjärtat

Kommentarer

  • Malin säger:

    jag är inte inne varje dag pga. dålig uppdatering iaf ;>

    2009-06-06 | 20:58:59
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/mallanmamma
  • Terese säger:

    Jag läser!!! Och tycker inte alls att det är konstigt att allt handlar om Nemo! Det är ju hur häftigt som helst att bli mamma och lära känna en helt ny person!

    KRAM

    2009-06-07 | 22:32:25
    Bloggadress: http://doftranka.blogspot.com

Kommentera inlägget här: