eko

love it or leave it!

Ätbar present

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit på fika hos Dannes brorsa, hans tjej fyllde år. Hon hade strängeligen sagt att vi absolut inte fick köpa något så då får jag en rätt nice idé faktiskt. Mitt nya intresse... ja sen igår då är att baka. Och nu när jag testat en gång att baka fillimpa som inte blev helt lyckad så vet jag ju vad jag ska göra annorlunda för att den ska bli perfekt! Bakade 2 nya fillimpor idag och vet ni kära läsare, jag lyckades jätte bra! Dom blev hur god som helst. La en av dom i en påse som jag knöt fast lite snygga snören på och skrev en lapp med innehållet och gav bort den i present! Hon blev jätte glad! Men vem blir inte det av en alldels nybakad och varm limpa? Hehe! Känner mig lite stolt faktiskt att jag kunde va så orginell. =)

Imorse när jag och Daniel satt och åt frukost så säger han plötsligt "vad fin du är idag!" Blev jätte glad och sa "Men tack! Det är inte ofta du säger så." Å vet ni vad karln svarar?! "Kanske för att det inte är så ofta." Han skyndade sig snabbt att tillägga att det var ett skämt och att jag la upp det så han bara inte kunde låta bli. Vilken lustigkurre! Jag sa att som straff så kommer jag att skriva om det här i bloggen, så nu har jag fått mitt straff! Hehe!

Kan även berätta att jag funderar på att köpa mig en ny bil. Säljaren sa att det är lite småfix på den men helt körbar. Det är ac, takräcke, mycket rymlig och nästan ingen rost. Skulle få den till ett bra pris vid snabb affär. Han mailade över lite bilder. Vad tycker ni, ska jag slå till?

Min nya bil?

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Såklart du ska slå till, de där var ju en helt underbar kärra :)

    2009-03-16 | 22:20:46
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Bloggägare säger:

    Jag visste väl att du skulle stå bakom mig i det här Sanna. ;)

    2009-03-16 | 22:35:14
    Bloggadress: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här: