eko

love it or leave it!

Smärta i vaden

Kategori: Min vardag

Vaknade imorse av att jag fick sendrag i vaden. Har känt att det har varit på väg några gånger förut men då har jag lyckats avstyrt det genom att snabbt vinkla foten uppåt. Men nu hann jag inte. Har haft sendrag förut men den här gången var den värsta jag haft. Jag skrek rakt ut av smärta. Man kan ju tycka att Danne borde ha vaknat/reagerat men icke. Det satt i ganska länge innan det släppte, iallafall så kändes det som en hel evighet. Och nu kan jag knappt gå! Det gör svinigt ont i vaden. Så har det heller aldrig blivit förut. Fan också! Vi som ska åka till Birsta idag. Visst har det med graviditeten att göra va? Läste någonstans att man kan kan brist på magnesium eller vad det var. Men det tycker jag verkar konstigt för jag äter ju mina vitamineroch mineraler så flitigt varje dag och mina värden ser jätte bra ut. Aja, hoppas det onda i benet släpper snart för jag är inte så sugen på att både vagga och släpa benet efter mig då jag går...

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ajajajjj... Hoppas du slipper det! Jag hade dte konstant varje natt i ca 6 veckor... Men det var tidigare i graviditeten än du är i nu =)



    Kram!

    2009-03-19 | 16:18:33
    Bloggadress: http://mallanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: