eko

love it or leave it!

Snabb uppdatering

Kategori: Min vardag

Oj vad längesen jag skrev nu. Har väl helt enkelt haft bättre saker för mig. Här kommer iallafall en kort uppdatering.

I helgen så bar det iväg till motormässan. Mycket trevligt måste jag säga. Dom hade all you can eat där... eller ja, dom bjöd på godis och jag uppfattade det som att det bara var att proppa fickorna fulla med godis. Hehe! Även en helt gratis pizzaslice fick jag i näven. Tror att Danne skämdes en smula för mig då jag sprang fram som en hungrig elefant och åt av allt som det bjöds på. Fast han klagade inte direkt när jag stack åt honom en och annan pizzabit och godis minsann. Då tror jag att han tyckte att det var rätt nice att ha en galen, gravid flickvän med extrem hunger.

Vi har även införskaffat oss en soffa till vardagsrummet på nedervåningen. Jag är hur lycklig som helst! Så nu håller vi på att inreder där som aldrig förr. Vi har även lyxat till det genom att börja sätta upp tavlor på väggarna. Vi har bott här i ett helt år och har knappt satt upp någonting på väggarna så nu tyckte vi att det kanske var dax.

Så här ser det ut än så länge men vi är långtifrån färdig. Saknas matta, en snygg taklampa, andra garadiner med mera.

Vardagsrum nere

Vardagsrum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: