eko

love it or leave it!

Förkyld igen...

Kategori: Min vardag

Idag är Nemo jätte förkyld. Typiskt, vi som ska på kalas idag å allt. Tycker inte alls att det var längesedan han var sjuk. Natten kan sammanfattas med ett enda ord: gråt! Nemo grät och jag grät. Gick och la mig tidigt men kunde inte somna förrens klockan 2 då Nemo till sist gick ner i djupsömn. Han mådde inte alls nå bra och bara grät hela tiden. Tom då han somnat så gnällde han och snyftade. Det var så himla synd om honom. Nemo vaknade igen klockan 4. Samma sak igen i två timmar. Både han och jag är helt slut idag av den hemska natten. Har ju tid för vaccinering på onsdag, undrar om det kommer gå. Även om han inte har feber då så vill man ju gärna att han ska vara någorlunda pigg så att det inte blir två saker för han att kämpa med. För dålig av vaccineringen kommer han att bli, det är jag nästan säker på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: