eko

love it or leave it!

Off to work

Kategori: Min vardag

Det älskade barnet vaknade inatt vid 1 och tyckte att det var en fin idé att vara vaken i några timmar. Det tyckte inte den ömma modern som sparkade den sovande fadern öm även han. Tillsammans så försökte vi verkligen med allt för att Nemo skulle sova men icke.  Han somnade om nångång efter 3. Vi hade lullabubfötterna igång på högst effekt vilket gjorde att så fort de slutade gunga efter ca 30 min så vaknade Nemo.

Hela familjen låg kvar i sängen länge imorse och myste. Jag behövde den stunden för snart bär det iväg till jobbet och då kommer jag inte hem förrens efter 20.00. Kommer ju sakna min lilla skatt. Tänk om han lär sig krypa, får en tand och säger sitt första ord idag då! Då kommer jag missa allt. Inte så troligt men endå...

Nu måste jag dra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: