eko

love it or leave it!

Syrran 30 år!

Kategori: Min vardag

Igår fyllde syrran 30 år. Vi hade en överraskningsfest för henne på Toledos restaurang i Sollefteå. Allt blev verkligen jätte lyckat och hon var super nöjd med allt. Vi hade gått ihop och köpt en laptop till henne. Så nu förväntar jag mig mycket bloggande från hennes sida. Hehe! 

Jag hade plitat ihop en frågesport om syster. Det var pappa som knep första priset och mamma kom som stark två efter. Var en hel del barndomsfrågor så det var ju rätt så förståeligt att dom skulle vinna.

Alla tre barnen som var med var verkligen jätte duktiga! Nemo blev väldigt trött på slutet då vi skulle åka men annars var det inga problem alls!

Idag har vi varit på barnkalas. Det var min kompis flicka som fyllde 1 år. Det var också väldigt trevligt. Tyvärr så var det mitt i Nemos planerade förmiddagslur så han var enormt trött så vi kunde inte stanna så länge. Men nu sover han så sött så sött.

Resten av den här dagen så kommer vi nog bara slappa tror jag. Är helt slut efter den här helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: