eko

love it or leave it!

Bilförsäljning

Kategori: Min vardag

Igår la jag ut en annons på min bil på blocket. Är några som har hört av sig men ingen seriös. Har varit två stycken som har försökt pruta massvis via sms. Dom kunde inte ens ringa. Kollade upp numret och båda två bodde i Sollefteå. En av dem skrev "jag bor långt så vill ha ett bra pris för att jag ska komma och köpa." Bor långt? Eee, vad fan menar du? Vart bor man då? Är ju inte särskilt långt till Solle härifrån. Dessutom är det redan ett bra pris. Så svarade jag naturligtvis inte men han fick ett lite surt svar tillbaka. Han får väl för fasen masa sig hit och kolla. Tänker inte hålla på göra upp en hel bilaffär via sms!

Känns lite vemodigt. Jag gillar den där bilen skarpt, den är så fin. Men jag kör ju så lite så den står bara och kostar mig en massa pengar. Men jag kommer att sakna den som fasen då den är såld, om den nu blir såld. Blir lite less på alla oseriösa som hör av sig.

Ska strax iväg till sjukhuset och röntga mina händer och fötter. Har fått en remiss från reumatologen. Dom ska kolla om lederna har börjat ta skada av reumatismen.

V6 syncro

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    När vi skulle sälja Jims gammaudi som reservdelsbil för 3000 så fick vi en massa mail från "folk" som ville pruta den till 1500. Seriöst...

    2009-10-22 | 13:02:04
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: