eko

love it or leave it!

Jaja

Kategori: Min vardag

Har hållit på massvis ute i trädgården idag. Måste ju göra klart för vintern. Har asont i ryggen nu. Har även städat hela huset idag. Är ju jag som står för fikat på mammaträffan imorn så då vill jag att det ska se lite snyggt ut. Har även bakat lite så jag har nåt att bjuda på. Förra gången gjorde jag ju mackor, ville vara lite nyttig. Har fått både en och två pikar för det så den här gången blir det inte det minsta nyttigt fika. Kan ju kanske köra varannan gång eller nåt.

Hade även tänk gå på öppna förskolan idag men det var tydligen inställt. Typiskt då jag för en gångs skull hade tänkt pallra mig iväg på det. Aja, jag hade väl egentligen inte tid heller så det var nog lika bra.

Ska ta det lite lugn med smakisar ett tag nu. Nemo fick lite ont i magen. Ska bara ge honom lite gröt med katrinplommonpuré på kvällarna. 

Nu ska jag umgås med min son som börjar bli lite rastlös.

Skänker min stora syster http://messersmith.blogg.se/en tanke ikväll. Hon hade en horibel natt. Styrkekramar till dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: