eko

love it or leave it!

Lantluft

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit på mammafika ute hos A-K. Det var asmysigt! Nemo fick träffa en gris som hette Spike samt några kaniner varav en hette Nemo och får och höns. Skit roligt var det, tyckte jag iallafall. Vet inte om Nemo var så impad faktiskt. A-K bor utanför stan så vi fick ta bilen dit. Jossan åkte med oss, det ångrar hon nog bittert. Först var hennes lilla son väldigt ledsen men det gick över efter lite mindre kläder plus att hans vackra mor satte sig i baksätet med honom. Sedan var det min sons tur att vara ledsen. Han var ledsen resten av vägen. Kan säga att det kändes som en hel evighet innan vi var framme. Stackars Jossan var nog både döv och helt svettig efter att ha försökt underhålla Nemo som var helt bortom chans att lugna. Jag hade blivit tvungen att väcka honom mitt i hans förmiddagslur för att vi skulle åka så han var mega trött! Han somnade i min famn rätt så lagom tills vi skulle åka hem igen. Han vaknade till då jag satte in honom i bilen men somnade om rätt så snabbt. Kunde tyvärr inte stanna så länge på fikat för jag hade Dannes taxi och den skulle ut på skift. Törs inte åka min bil så mycket nu för jag har inga vinterskor på den än. Hade iallafall en toppen dag ute på landet idag. Tack A-K!

Häromdagen så var Nemos farfar hit med lite presenter till Nemo. Han hade varit i Stockholm och handlat. Nemo blev så glad att han genast ville använda haklappen. Han hann tyvärr smutsa ner den innan jag tagit kort på den.

HaklappTröja

Sen kan jag även skriva att ni kan glömma allt jag skrev härom dagen om att det går bra att lägga Nemo nu. Glöm det, bara glöm det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: