eko

love it or leave it!

Suck!

Kategori: Min vardag

Helgen sprang förbi lika fort som vanligt. Även fast jag är hemma och är mammaledig så käns det ändå speciellt med helgen.

Hon som skulle titta på bilen kom aldrig. Hon sa att han ångrat sig om att köpa bil och skulle återkomma längre fram om den fanns kvar då.

Känner mig lite less idag. Skulle behöva gå på en långpromenad och skingra tankarna lite. Tyvärr så har jag väldigt ont i fötterna, tror att det är Mr reumatism som sitter där och jävlas. Har haft ont i flera veckor. Men jag brukar trotsa smärtan och gå ändå. Får ju inge ondare av det så då kan det ju inte vara nån fara.

Hade helt missat att man skulle ställa om klockan igår. Det var min mobil som ville uppdatera till vintertid och jag fattade ingenting. Då jag kollade i almanackan så såg jag att det stämde. Jag hänger inte med i svängarna.

Näe, jag saknar totalt inspiration till att sitta här. Får uppdatera mer nån annan gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: