eko

love it or leave it!

Boring!

Kategori: Min vardag

Har egentligen inte så mycket att skriva men vill passa på ändå medans prinsen sover. Han brukar ju alltid sova den här tiden så det blir lätt att jag bloggar precis då.

Danne är hemma för stunden. Ska bara jobba ett par timmar mitt under dagen och sedan skan han jobba heeela långa natten. Trist! Är inge kul då han jobbar på helgerna.

Imorgon bär det av till Solle. Är nån lastbilsträff eller nåt i Ramsele som Danne ville gå på. Han ska dit med syrrans karl så jag och Nemo åker hem till syster och Zeke. Passar mig utmärkt!

Testade att ge Nemo potatis igår igen. Han tyckte inte alls om det. Han såg ärligt talat riktigt äcklad ut. Stackarn!

Nu ska jag skriva en shoppinglista. Då Nemo vaknar så ska vi åka och handla. Tror att jag ska göra ugnsrostade rotsaker och kyckling till middag.

Kommentarer

  • Observanten säger:

    va ä dä för restaurang, bara potäter, klart grabben ska ha en köttbit o sås till pärerna

    2009-09-25 | 12:44:33

Kommentera inlägget här: