eko

love it or leave it!

Punktstädning

Kategori: Min vardag

Hade egentligen tänkt att gå på öppna förskolan en sväng idag men Nemo var lite grinig. Tiden då öppna förskolan håller på är precis då Nemo brukar sova och jag vill inte piska honom att vara vaken bara för att gå på det lixom.

Städar lite smått idag. Tar det bit för bit och tycker att det går hyfsat bra. Brukar punktstäda lite för då hinner jag inte bli så less. Nu ska jag bädda rent i sängen. Tur det ifall någon av gästerna vill ta sig en powernap på lördag. Dooh!

Kommentarer

  • NIkko säger:

    Det ska bli trevligt att gå på dopet på lördag. Och du som har bakat, städat och kämpat.Jag tror det kommer gå toppen-bra. Vi ses på lördag ;)

    2009-09-08 | 23:29:16
    Bloggadress: http://www.dansbandsfarsan.blogg. se

Kommentera inlägget här: