eko

love it or leave it!

Sovmaraton

Kategori: Min vardag

Jag förstår inte vad det har varit med min unge idag. Så mycket som han har sovit brukar han absolut inte göra. Han vaknade runt halv 9 idag och vi låg kvar i sängen och myste ganska länge men han somnade aldrig om. Sen så la jag honom igen vid 11 och efter ett tag så somnade han. Vi skulle ju på fika klockan 12 men jag ville inte väcka honom utan lät han sova tills han vaknade. Han vaknade kvart över ett! Åkte till Jossan då och kom hem strax före 16.00 Han var trött och jag la honom igen. Han somnade på en gång, behövde bara lägga ner honom så somnade han utan att jag stod bredvid hans säng och höll han i handen och allt jag nu får göra för att han ska somna. Han vaknade till efter 50 minuter men jag gav honom nappen och då somnade han fort om. Då klockan blivit 19.00 så var jag faktiskr lite orolig då han fortfarande inte vaknat. Han hade inte ätit sedan 15.00. Kände att jag ville väcka honom dels för att han skulle få mat och dels för att jag var lite rädd för att han inte skulle sova nåt inatt. Tog av honom filten så det skulle bli lite "kyligt" så att han skulle vakna av det. Men icke! Till sist fick jag väcka honom och gav han mat. Han var på ett strålande humör och vi har busat och myst massor. Trodde att han skulle vilja vara uppe rätt så länge ikväll eftersom han sovit så mycket men 21.30 så började han att knorra och ville sova igen och nu sover han. Känns jätte konstigt. Så här mycket brukar han verkligen inte sova. Tänk om han håller på bli sjuk eller nåt.

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Fast jag har hört att om dom får ro och sover bra på dagen så sover dom oftast bättre även på natten, så det kanske bara är nåt sånt.

    2009-09-10 | 08:35:50
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Och här har det varit tvärt om. Sally somnade Kl 16:00. Efter att inte svit något på hela dagen. Nu sover hon för natten. Utan nattvälling, kläder och allt på:S ...

    2009-09-10 | 19:38:51

Kommentera inlägget här: