eko

love it or leave it!

Zeke och Nemo = ler och långhalm

Kategori: Min vardag

Får bli ett snabbt inlägg för prinsen vaknar nog snart. Han är fortfarande snorig så han sover inte så bra. Inatt så vaknade han vid halv ett och gallskrek, stackarn. Fick gå runt med han ett tag innan han lugnade ner sig. Stackars krake. Även jag och Danne är förkylda men hellre det än när småttingarna bli dålig. Dom kan ju inte göra så mycket.

Zeke kom i fredags och tog oss med storm. Kan inte beskriva vad tomt det var här igår då han åkte hem igen. Kändes alldels tomt både i huset och i mitt hjärta. Gud vad jag älskar den ungen! Han och Nemo har busat och Zeke har skjutsat runt honom i rullatorn (gåstolen). Zeke har försett Nemo med napp, leksaker och många klappar på huvudet. Det har verkligen varit jätte mysigt att få rå om honom en hel helg. Önskar så att dom bodde närmare så att vi kunde ses oftare. Kort sagt så har allt gått jätte bra. Det jag trodde skulle bli lite knivigt var då de skulle sova i omgångar och vi skulle se till så att den ena inte väckte den andra men det har gått toppen bra! Jag kan numera alla repliker i filmen Höjdarna, rally. Den fullkomligt ekar i huvudet på mig och jag och Daniel kom på oss själva med att sitta och diskutera handlingen i filmen igår kväll. Haha, vi är lite skadade.

Reumatologen imorgon då... Hur är det i mina leder? Kan avslöja att det är inte så bra. Har oftaste ont på flera ställen samtidigt men som "tur" är så är det fortfarande oftast på nätterna, så på dagarna är jag relativt rörlig. Tyvärr har det börjat sätta sig i axlarna igen och det är verkligen det värsta stället. Ingen kul att vara rörelseförhindrad. Är så nervös för imorgon. Undrar vad dom kommer att säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: