eko

love it or leave it!

Hej hopp!

Kategori: Min vardag

Mår fortfarande som en påse skit. Börjar redan gruva mig för att gå till jobbet på torsdag om jag inte blivit frisk tills det. Är lite påfrestande att jobba då man inte känner sig hundra. Är ju påfrestande bara att leva då man är sjuk.

Danne jobbar idag och Nemo och jag är hemma och tar det lugnt. Nemo har tagit ut en VAMdag idag (vård av mamma). Känns skönt att jag har någon som ser efter mig. Synd bara att han lite liten för att vara intresserad av att titta på film. Jag hade gärna legat i soffan och kollat på barnfilm och ätit glass hela dagen. Näe, nu ska jag ta mitt moderliga ansvar och ägna min älskling lite uppmärksamhet. Att vara sjuk nuförtiden är ju inte direkt samma sak som då man var utan barn. Liiite skillnad om man säger så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: