eko

love it or leave it!

It never ends

Kategori: Min vardag

Sjukstugan fortsätter. Jag mår bättre nu men visst känns det att jag fortfarande har en förkylning i kroppen. Känner mig trött och slut och inte alls på topp. Skulle verkligen behöva städa, men hör och häpna jag orkar inte det. Nemos byxor blir alldeles smutsiga på knäna då han kryper runt här hemma, så brukar det faktiskt inte bli. Men det är nog bra för mig att leva i lite lort och se att jag inte dör om jag inte städar hela tiden.

Danne är ganska risig. Han ligger och snorar på soffan. Känns lite skönt ändå då han är dålig för då tar han det lugnt för en gångs skull, han har ju alltid hundra saker han ska göra annars. Känns som att det blir mer legalt för mig att bara sitta och glo då han också gör det.

Igår blev det en tur till Birsta. Syrran och hennes famlij var där också. Det var jätte kul att träffa dom. Vi var på drakborgen och det var lika roligt som vanligt.

I övrigt har jag börjar planera Nemos kalas lite smått. Han fyller på en torsdag och det känns som att det inte är någon bra dag att fira på så vi kanske skjuter på det tills på lördag. Har inte kommit längre än så i planeringen men det kommer, det kommer.

Nu ska jag joina min sjuka karl i soffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: