eko

love it or leave it!

Är det så här det känns?

Kategori: Min vardag

Har en mindre livskris för tillfället. Jag står inför ett dilemma som jag aldrig någonsin tidigare varit med om. Det känns skumt, mycket skumt. Jag vill så gärna men jag kan inte...  Har fått väldigt bra förståelse från min omgivning inte minst mina arbetskamrater, men vet ändå inte hur jag ska tackla det här. Vet att jag är kryptisk nu men ni som står mig nära vet ju vad det här handlar om redan. Jag måste sätta mig själv först nu, hur lojal jag än är.

Kommentarer

  • sanna f säger:

    låter jobbigt kompis :(

    fyndigt de där med dilEmmma

    2010-08-02 | 21:28:44
  • Sofia säger:

    Aa nu blev man inge nyfiken alls.

    2010-08-06 | 23:06:53
    Bloggadress: http://mabinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här: