eko

love it or leave it!

En dag i taget

Kategori: Min vardag

Idag känns det bättre. Jag har verkligen ett toppen jobb med toppen kollegor. Ska ta det lite lugnt ett tag nu. Tänka lite mer på mig själv. Jag har ett stort problem med mig själv och det är att jag får så himla dåligt samvete till höger och vänster då jag inte känner att jag räcker till. Måste verkligen övervinna den känslan. Haha, helt sjukt egentligen. Det är som att jag tror att jag är uombärlig fastän jag inte är det. Dumt, såå dumt.

Ringde till speciallistmottagningen idag. Kan inte ha det så här nå mer! Igår fick Danne klä på mig då jag inte klarade av det själv. Helt galet var det! Berättade att jag har jätte problem. Läkaren är på semester men då han kommer tillbaka så finns det en återbudstid den 20/8. Annars hade dom tänkt kalla mig i september. Hoppas dom påbörjar någon ny behandling nu då. Har alltid sagt att jag blir sämre av värmen men nu börjar jag fundera på om det kanske inte är så. För nog fan har jag ont på vintern med! Jag börjar tro att det är stress som gör mig så dålig. Men vad vet jag. Jag sitter bara och gissar och har ingen större aning om någonting känns det som. Men frisk tänker jag bli iallafall. Vilken frihet att alltid kunna öppna och stänga en hand till exempel. Så vill jag också kunna leva.

Har suttit och kikat i Nemos förskolepapper ikväll. Bara en månad kvar till inskolning nu. Shit vad nära! Är jätte nervös! Har ju hört om dom mest hjärtskärande lämningarna på dagis. Men det kommer nog bli bra. Är nog värre för mig än för Nemo.

Nu ska jag beställa lite kort till släkträdet som jag ska göra till Nemos dagis. Det känns lite roligt.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Värst är utan tvekan RA. Min värk är ju begränsad till en enda kroppsdel och jag behöver inte (än så länge ;-)) hjälp med påklädning. Du behöver knappast vara orolig för Nemos inskolning, det kommer att gå jättebra! Han är en sån himla cooling, det blir nog som sagt värst för dig. Kram!

    2010-08-03 | 21:07:31
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: