eko

love it or leave it!

Nemo kryper!

Kategori: Min vardag

Helt plötsligt idag utan förvarning så sätter ungen igång och kryper som han aldrig har gjort annat i hela sitt liv. Blev jätte förvånad och stolt såklart! Var på mammafika i onsdags och jag tror minsann att han sneglade på dom andra barnen hur man gör för nu både kryper han och försöker resa sig mot möbler. Känns jätte ku!l Men nu är jag super stressad över alla saker som jag ännu inte har hunnit plockat undan. Har inte alls barnsäkrat speciellt mycket. Var ska jag ställa kattmaten? Hur ska vi göra med alla element som är så varma? Fastän jag har vetat att den här dagen skulle komma så står jag nu och känner mig inte alls redo än. Har satt in petskydd lite här och där men jag hade inte så många så det måste inhandlas.

Då jag var på mammafikat så kollade Jossan om det var några tänder på gång för Nemo och hon kunde snabbt konstatera att där var en liten tand på väg. Den syns inte men det känns att det är en liten bulle där. Mina dagar som ammande mor är räknade. Får se om jag håller ut ett år som jag hade tänkt.

Kommentarer

  • sandra säger:

    Haha, ja du ser! Ni får komma oftare på fikat så kommer han snart att springa omkring! =)

    2010-02-07 | 06:52:29
    Bloggadress: http://kaldolman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: