eko

love it or leave it!

Promenad

Kategori: Min vardag

Var väl kanske inte så där jätte sugen på att gå ut på en morgon promenad imorse då jag kollade ut genom fönstret. Men jag drog på mig ytterkläderna och tänkte att jag kan ju gå en kortare runda idag då. Jag gick i 35 minuter och jag var väldigt nöjd över min insats då jag kom hem. Danne var hemma med Nemo. Försökte mig sedan på att gå ut med vagnen på eftermiddagen men jag kom fan inte från gården. Nemo fick sitta nerbäddad i vagen och titta på sin far som skottade istället. Det gick ju bra det med.

Barnet sover, mannen jobbar och jag ska kura ihop mig i soffan med lite te tror jag. Har lite lätt träningsvärk idag så det blir inget slänga med hantlarna idag. Tar mig en vilodag istället, det förtjänar jag!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Skrev aldrig ens någon kommentar till honom. Som sagt läser inte bloggen pga att jag tycker inte om den. Någon skvallerblogg hade skrivit att Foki hade härmat honom och jag skrev bara att jag inte trodde det för jag tycker dne bloggen är värdelös...

    2010-01-27 | 20:57:57
    Bloggadress: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här: