eko

love it or leave it!

Fasta dag 3

Kategori: Min vardag

Eftersom jag inte uppdaterade här igår så skriver jag om gårdagens fasta nu istället.

Hungerskänslor var inte lika intensiva som de varit tidigare. Jag saknade fortfarande mat men det gick rätt så bra ändå. Var bjuden på födelsedagsfest hos Nemos morfar och det var tufft. Dom grillade och åt tårta. Jag försökte hålla mig i ett annat rum medans dom åt. Det var kämpigt men det gick. Festade till mitt kranvatten med lite vattenmelon och jordgubbar så att det blev lite smak. Kändes surt att slänga bort dom sen bara.

Var trött efter veckans jobb. Räknade ut att jag jobbat nästan 60 timmar på en vecka. Kanske skulle ha valt en annan vecka att fasta egentligen...

Idag är jag ledig. Jobbar ganska mycket den här veckan med men inte riktigt lika mycket som förra. Komer sluta tidigare en dag för vi ska på dop. Trevligt värre! Synd bara att jag inte får äta fikat för då är jag inne på min andra brytningsdag från fastan och då är det strikta regler som gäller också. Men jag får ju äta mat iallafall!

Ska försöka hinna med att uppdatera ikväll om hur den här dagen har gått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: