eko

love it or leave it!

Trött men jag lever.

Kategori: Min vardag

Ja här har det varit torrt om inlägg ett tag. Ni som följer min syrras blogg vet ju redan att vi var på en minisemester till Gävle förra veckan. Var till Furuvik och hade hur trevligt som helst! Trodde att det skulle vara lite halv jobbigt att resa med Nemo och bo på hotell och allt men han var sååå duktig! Det kommer vi definitivt att göra om!

Nemo ja, han går för fullt nu. Tror tom att han föredrar att gå framför att krypa nu. Han är jätte duktig. Så söt då han kommer och går att jag tror jag smälter. Träffar han rätt så lite nu då jag jobbar så himla mycket. Har en riktig mördarvecka på jobbet nu då jag jobbar alla dagar utom imorn. Men det funkar, det jobbigaste är faktiskt saknaden efter Nemo. Är så trist då jag jobbar kväll för då jag kommer hem så sover han redan. Och då jag jobbar natt så, ja ni fattar, träffar jag han inte alls på jätte länge!

Idag inledde jag första steget inför min fasta. Ska köra nedtrappning i två dagar sen kör jag strikt fasta i 5 dagar. Kanske inte det roligaste jag gjort men jag känner mig ganska taggad. Jag gör vad som helst för att må bättre! Synd bara att vi är bjuden på middag på söndag. Får ta med mig mina juicer och säga "nej tack jag dricker det här jag". Surt! Försökte planera in det här så att det skulle passa bra mot allt annat jag har för mig men jag insåg att det kommer aldrig att passa fullt ut bra nån gång i sommar så det vara bara att köra. Nu eller aldrig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: