eko

love it or leave it!

Bad update

Kategori: Min vardag

Har inte bloggat på ett tag nu. Anledning? Jag har fasen inte tid. Jobbar heltid och då jag är ledig så prioriterar jag att umgås med familjen. Är trött konstant med. Vet inte vad det beror på. Ovan att jobba så här mycket kanske. Hehe!

Har fortfarande ett uppehåll i min behandling. Lämnade ju prover förra veckan och trodde ju då att dom skulle höra av sig och berätta hur det såg ut men jag har inte hört ett ljud från dem. Skulle ju ta medicin i onsdag men det vågade jag inte göra eftersom jag inte fått klartecken. Och imorn är det dax igen, så idag så ringde jag faktiskt dit för att få någon klarhet i det här. Dom skulle ringa tillbaka till mig under dagen sa dom. Så jag får väl vänta och se då.

Nu ska jag umgås med Nemo som för övrigt gick jätte mycket igår kväll! Min älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: