eko

love it or leave it!

Bottom Of Your Soul

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit ute och fixat i trädgården. Ligger lite efter men har jobbar ikapp ganska bra nu.  Har även städat en del men det slutade med att Nemo tippade ut allt vatten ur skurhinken på vårat trägolv!! Fort fram med handdukar och moppade för brinnande livet Golvet började resa sig lite så vi fick slänga in en stor fläkt för att för att försöka få bort fukten. Jag tror att vi kan ha lyckats rädda golvet. Annars hade det bara varit och bytt golv, jobbigt.

Ikväll var jag på en helt sjukt bra föreställning som min lillasystser medverkade i. Det var hennes estetklass som hade den. Är grymt imponerad! Blir så himla imponerad då det är ungdomar som har sånt sinne för musik, blir som ännu bättre då dom är ung på nåt vis. Oj, vad gammal jag lät nu då men jag är ju trots allt 9 år äldre.



Imorgon ska vi åka till syrran i Sollefteå. Ska bli så himla roligt! Har längtat hela dagen! Vi är så dåliga på att hälsa på dom. Dom är och hälsar på oss mycket oftare fastän vägen är lika lång åt båda håll. Skämmes ta me fan! Men som sagt, imorgon smäller det och vi ska ha sååå himla kul!

Kommentarer

  • Emma Viklund säger:

    Sv: Okej! :) Vi har alltid bytt välling/ersättning sorter tvärsav, utan att blanda och det har funkat fint fint :) Så tror det ska gå bra denna gång med... Han äter ju bara 1 flaska/dygn eller 2 om han vaknar på natten/tidig morgon och ska ha... Men än så länge är det som sagt kvar av 8mån vällingen, får se när den tar slut och vi ska börja med 1årsvällingen :)

    2010-06-10 | 20:59:37
    Bloggadress: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: