eko

love it or leave it!

Fortfarande sjuk

Kategori: Min vardag

Nemo är fortfarande sjuk, sämre än igår. Tempen ligger runt 39,5. Efter alvedon går den ner till 38,6 som minst. Han är så ynklig. Nu har han dessutom börjat kräkas. Han vill inte äta eller dricka längre. Får ta till alla möjliga trixs för att få i honom vätska. Det är så synd om honom. Han brukar vanligtvis alltid kunna somna själv men nu ville han att jag skulle sitta där inne och hålla honom i handen. Mammas lillhjärta! Hoppas han blir frisk snart. Står inte ut att se honom må så dåligt. Vet inte alls hur det blir med jobb för mig imorgon. Dels så känns det dumt att lämna både Nemo och Daniel då det är så här, och sen vill jag ju inte åka till jobbet med en eventuell magsjukesmitta. Får se hur det blir. Vill bara att Nemo ska bli frisk igen.

Funderar på att gå och lägga mig. Vem vet hur den här natten kommer att se ut. Daniel jobbar inatt så jag har ingen som helst hjälp om det blir jobbigt. Hoppas ni andra har en roligare lördagskväll. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: