eko

love it or leave it!

Crap!

Kategori: Min vardag

Smärta!!!! Visst är jag glad som alla andra att värmen äntligen har kommit men det medför tydligen att jag blir sämre i reumatismen. Har svinigt jävla ont i lederna. Om läkaren erbjuder mig cellgifter nästa vecka så tar jag det. Ge mig allt skit ni har så jag slipper må så här!

Dessutom är jag så jävla besviken på en viss person just nu. Fast mest besviken är jag nog på mig själv som låter mig trampas på. Jag låter andra bestämma hur jag ska må, det är emot allt jag tror på. Jag tror att man väljer sitt mående. Det är inte hur man har det utan hur man tar det. Fast just nu är det svårt att tänka så. Fy fan vad ledsen jag är just nu.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Stor kram till dig! Tänker på dig och hoppas att du snart mår bättre!

    /madde

    2010-05-21 | 20:28:31
    Bloggadress: http://mfaeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: