eko

love it or leave it!

Kom till doktor Ågren

Kategori: Min vardag

Har nyss kommit hem från jobbet. Hade precis svalt den sista biten mat då jag blev inringd vid 17.00. Det var kris på jobbet. Tur för dom att jag är så himla flexibel och tur för mig att min sambo är pappaledig så att han fixar hemmet och barnet. Själv är jag ju ute och gör karriär...eller nåt.

Nu har jag sån himla ångest över en sak som hände ikväll. Inget speciellt alls men det gnager av någon anledning i mig. Försökte göra situationen bättre men det slutade med att jag bara fick ännu mera ångest. Nu sitter jag här och ältar och funderar. Ni vet den där känslan när man bara suckar och begraver ansiktet i händerna. Fy vad jobbigt, blir så less på mig själv! 

Idag var jag och lämnade prover. Ska till läkaren nästa vecka angående min reumatism. Har ju inte haft så jätte ont den sista tiden utan någon gång ibland sådär. Tills för några dagar sedan när värmen slog till. Jag vet inte om det beror på det men nu har jag fått jätte problem igen. Blev ju trots allt sjuk på sommaren så helt omöjligt att jag reagerar på värmen är det ju inte. Får väl se vad proverna visar och vad min nya läkare säger.

Nemo har sovit middag ute i vagnen varje dag sedan i söndags. Det känns så bra att bara ställa ut vagnen så somnar barnet själv. Idag sov han i två timmar ute i vagnen. Frisk luft sägs ju vara bra för sömnen så det gillas starkt av mig.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Usch ja, jag vet precis hur det känns att ha sån där ångest! Sån där uppslukande ångest som övermannar en fullständigt och nästan framkallar panikkänslor. Hoppas att det löser sig för dig Gulla, och att ångesten bara är ett hjärnspöke! Kram kram!



    P.s. Min unge fick jordens vansinnesutbrott imorse när jag skulle lämna på dagis... Vi verkar ha trätt in i det stadiet igen nu... Suck.

    2010-05-20 | 09:37:34
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: