eko

love it or leave it!

Sovmorgon? Hell no!

Kategori: Min vardag

Har inte blivit mycket bloggande för mig den här veckan. Nu vet jag hur det känns att vara småbarnsförälder och jobba heltid. My god! Är så sjukt trött. Har klivit upp mellan 03.30 och 04.30 nästan hela veckan. Hade beställt sovmorgon av Danne imorse. Nemo vaknade 05.40, klev upp och gav honom välling. Bättre att jag gör det, Danne är så seg att Nemo hinner bli riktigt otålig och då kan jag ändå inte sova. Så min plan var att ge välling, lägga Nemo igen så att han sov en stund till och sedan gå och lägga mig igen. Danne klev faktiskt upp då Nemo vaknade igen. Men Nemo var på ett fasansfullt humör och gnällde mest hela morgonen. Jag kunde inte sova speciellt bra då. Det var min enda och sista chans. Imorgon är det min tur att kliva upp med Nemo igen. Sedan upp 03.30 på måndag igen Myyyyyys!

Kommentarer

  • Sis säger:

    I hear you, sister! Vi kom i säng efter midnatt och här var det morgon igen 05.30. Och imorgon är det ju 04.30 igen som gäller... Wohaa...

    2010-05-09 | 09:04:49
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: