eko

love it or leave it!

Höstfix

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit lite flitig och "höstat" ute i trädgården. Är inte riktigt klar men hoppas att jag kanske kan göra klart imorgon på förmiddagen.

Nemo är sjuk. Han har feber och är inte alls på topp. Blir nog inget dagis för honom imorgon. När han skulle sova middag idag så grät han och var jätte ledsen Jag satte mig med honom i mitt knä och då somnade han på en gång. Det var så himla mysigt så jag satt kvar en bra stund med honom i famnen och bara tittade på honom och lyssnade då han andades. Så sällan han somnar i min famn nu så jag tar vara på stunden då det väl inträffar.

Har även beställt lite saker till Nemo på Lundmyr.com. Det är mitt absoluta favoritmärke och att jag dessutom hade 50% rabatt på valfri vara gjorde ju inte saken sämre. Tyvärr så var fleeceoverallen slut. Såg att den fanns igår men jag valde att beställa idag istället och då hann den ta slut. Surt! Hade ju varit så bra med en sån då han ska sova ute i vagnen hemma. På dagis så har han fleecejacka och byxor på sig då han sover.

Nu vaknade min sjukling. Måste gå! 

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Vi har också höstat in en massa. En del kvar, men jag räknar inte med snö riktigt än.

    Har även bökat och flyttat bilder och musik mellan externa och datorn.

    Så har vi gjort 8 pizzor och vitlöksbaguett.

    Nu ska jag sy en madrass till Ghostys bur.

    Imorgon börjar jag jobba, md ett sår som ännu inte läkt och en härlig förkylning....men det är väl bara attt gilla läget.

    Stackars lilleman då som har blivit sjuk. Är det du eller Danne som blir hemma med honom?

    Pussa från mormor och säg att han ska krya på sig.

    Kram

    2010-10-10 | 19:34:10
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: