eko

love it or leave it!

Fortsättning följer

Kategori: Min vardag

Kan ju fortsätta att berätta om fredagen då jag skulle hämta Nemo. För er som tycker att det är tråkigt att läsa om Nemos inskolning så vill jag bara upplysa er om att jag skriver om det här för min skull, för jag tycker att det är roligt att ha kvar. Har upptäckt att jag har fått så många läsare och jag har svårt att tro att det beror på att alla dessa är intresserade av inskolningen. Vet inte vart dom kommer ifrån eller hur dom hittat hit.

Då jag kommer in på dagiset så kommer Maria gåendes med Nemo i famnen. Nemo börjar stortjuta då han ser mig och ger mig världens kram. Han håller sina små armar runt min hals och småsnyftar hur länge som helst. Maria berättar att han inte har ätit någonting till lunch (fastän det var pannakaka) och att han är jätte trött. Hon berättar även att allt har gått jätte bra och att han blev ledsen först nu då jag kom.

Imorgon är det dagis igen, blir en kortdag igen då. Hoppas att han blir lika glad av att komma dit imorgon. Det är pappa Daniel som lämnar imorgon, även han måste ju träna på hämtning och lämning.

Helgen har varit lugn, tidiga kvällar och tidiga mornar Daniel har jobbat så han har vi knappt sett röken av. Idag så satte jag mig och kollade på filmer som vi har filmat då Nemo var färsk tills han blev 4 månader. Det var jätte roligt att se. Funderade ett tag om jag skulle se på det vi har filmat från förlossningen men jag vågar inte det. Är nog inte redo för det än.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch sen blir det nov soffan resten av kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: