eko

love it or leave it!

Lösenordskyddad blogg

Kategori: Min vardag

Tänker inte skriva någonting om valet. Har man fel åsikter så kan det bli så himla tokigt. "Tyck som du vill bara du tycker som mig". Tack, jag behåller mina politiska åsikter för mig själv så behöver jag inte försvara eller förklara mig för någon.

Stör mig på den anonyma kommentaren. Känns trist att det finns någon i Härnösand som missuppfattade mig så hårt och sen inte kan stå för sin kommentar. Dåligt tycker jag.

Tappade totalt lusten på att blogga efter den händelsen och funderar seriöst på att lösenordskydda min blogg. Jag bloggar för min egen skull och de som jag vill ska kunna läsa kan få mitt lösen och dom andra läsarna som jag har (hälften vet jag inte ens vilka dom är) får börja läsa någon annans blogg. För som det är nu känns det bara tråkigt. Vill bara ha läsare som jag kan lita på och som kan stå för sitt ord.

Kommentarer

  • Erika säger:

    Hoppas du fortsätter att blogga "öppet". Jag är en av de läsare som du förmodligen inte vet vem det är men jag gillar att läsa din blogg! Håller dock med dig om att det är skittråkigt att folk inte kan stå för vad de tycker!

    2010-09-20 | 20:27:17
  • Sofia säger:

    Men vad handlade det om då? Skicka mig ett sms så ska jag spåra människan och ta ett snack ;-)

    2010-09-20 | 21:10:09
    Bloggadress: http://mabinta.blogspot.com
  • Annellie säger:

    jätte trist med anonyma elaka kommentarer! detta är oftast nån avundsjuk liten människa som söker uppmärksamhet - det bästa är att ignorera dem och inte ens svara på deras kommentarer.

    2010-09-20 | 22:07:42
    Bloggadress: http://anelis.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Förstår dig. Det var nämligen en av anledningarna att jag tänkte lösenordsskydda min blogg.

    Jag har en arbetskamrat som i allt jag skriver både på Fb och i blogg försöker få till det att det är nåt negativt om den personen. Har varit inkallad till chefen för detta till och med.

    Skriver jag att himlen är blå, så kan du ge dig den på att den personen får till det som en personlig kritik mot sig. Helt sjukt.

    Så det lilla jag skriver om jobbet kommer jag att lösenordsskydda. Det andra ger jag fan i. Klarar man inte att läsa utan att förvränga saker och ting tycker jag att man ska börja med pekböcker.

    Stå på dig.

    Kram gullungen min

    2010-09-20 | 23:48:03
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/
  • Mallanmamma säger:

    om du nu lösenordsskyddar så vill jag gärna ha lösenordet ! =)

    2010-09-21 | 18:53:20
    Bloggadress: http://www.surfland.se/mallanmamma
  • Annalena säger:

    Varför får jag inte en länk i din blogg. Är min blogg för tantig?

    Kram

    2010-09-23 | 14:09:00
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/
  • Carina säger:

    Du vet väl att du kan skapa en underblogg som du sen lösenordsskyddar, och lägger in här i denna bloggen att du har ett lösenordsskyddat inlägg, då kommer folk du bara vill läsa att kunna få tillträde. Så gör jag i min blogg när jag skriver ngt som jag inte vill att alla skall läsa.



    Megatråkigt när folk kommenterar och inte kan stå för sina åsikter!



    Kramen

    2010-09-23 | 22:43:52
    Bloggadress: http://elladora.blogg.se/
  • Carina säger:

    btw, vet du inte hur du skall göra för att kunna lägga in enstaka lösenordsskyddade inlägg här i bloggen, gör jag gärna ett inlägg hos mig där jag förklarar lite mer :)

    2010-09-23 | 23:06:00
    Bloggadress: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: