eko

love it or leave it!

Quick update

Kategori: Min vardag

Har inte tid att uppdatera här så mycket. För att vara arbetssökande så jobbar jag väldans mycket faktiskt. Klev av ett 22 timmars pass imorse. Imorgon blir det kvällspass och på lördag kliver jag på 11 och av 11 dagen efter. Puh! Trevligt att få jobba lite men det vore ännu trevligare om det var lite mer utspritt. Träffar ju Nemo så otroligt lite då jag jobbar så här.

Nemo ja, för han går det bra på dagis. Lite småjobbiga lämningar på mornarna men enligt fröknarna så går det jätte bra för honom om dagarna. Han busar, leker och är jätte glad. Han sitter på sin prick (!) på samlingarna, sover bra och äter bra. Har lite svårt att tro på dom angånde samlingarna. Här hemma sitter han ju aldrig still! Dom har tydligen filmat honom så att vi ska få se det med egna ögon. Haha! Natten mot idag så fick han sova hos farmor och farfar. Jag jobbade ju som sagt natt och Danne började redan 4 imorse. Även det hade gått jätte bra, han sov hela natten och dom fick till och med väcka honom 7.20 imorse, så länge sover han aldrig här hemma kan jag meddela.

Är bra i lederna för tillfället. Höjde min kortisondos förra veckan och sedan dess mår jag bra. Den lägre dosen funkade ju också bra i två veckor innan sjukdomen slog ut kortisonet, så jag har väl inte alltför höga förväntningar om att jag kommer må bra nu. Men för tillfället är det bra så jag gläds åt det.

Ni blir det Idol. Har av någon underliga anledning börjat följa det, har aldrig hänt tidigare men jag håller väl på att bli en Svensson. Haha!

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Fick du älgfärsen?

    Imorgon ska jag på begravning, Eva Olssons.

    Kram fråm mamman

    2010-09-30 | 20:07:09
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Skönt att det hjälper, åtminstone för stunden! Fika nån dag? Kram

    2010-09-30 | 20:39:59
    Bloggadress: http://mabinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här: