eko

love it or leave it!

Attans

Kategori: Min vardag

Igår ringde dom från dagis och sa att Nemo hade kräkts. Fick kasta mig i bilen och hämta hem honom. Då jag var där så kräktes han igen. Mitt lilla hjärta! Det var så synd om honom. Idag mår han bättre. Han har inte kräkts sedan igår men han är hängig och lite febrig. Så återigen så vabbar jag i några timmar tills Danne kan komma hem och lösa av mig. Sedan blir det raka vägen till jobbet för nattpass. Än så länge har varken jag eller Danne blivit dålig så jag hoppas verkligen att vi klarar oss. Har varskott dom på jobbet vad som pågår här hemma men jag var ändå välkommen. Vore verkligen jätte trist om jag kom dit och smittade någon.

Kommentarer

  • Sanna Frölander säger:

    Åhh va bra att du skrev de där Emma för de är nämligen den bilden jag velat göra från början men sen vart ja osäker, på den bilden syns ju inte ögonbrynen så väl med tanke på ljuset men de kan man ju nog fråga om tatueraren kan framhäva med hjälp av en annan bild där man ser ögonbrynen=) den är ju liksom mer passande som tatueringsbild också =)

    2011-01-06 | 15:35:32
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/duochjag
  • Malin säger:

    För Sally skulle ändå vakna inom några timmar.

    2011-01-09 | 14:43:15
    Bloggadress: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här: